بلاگ

بررسی 10 روش بزرگ کردن آلت تناسلی+راهکار عملی و ارزان

چگونه می‌توان سایز آلت تناسلی را بزرگ تر کرد؟ آیا می‌توان اندازه آلت تناسلی را افزایش داد؟  آیا روش‌هایی برای افزایش اندازه آلت تناسلی در منزل وجود دارد؟ این مسائل معمولاً برای اغلب مردان مطرح می‌شود، زیرا اندازه آلت تناسلی و عملکرد آن برای آن‌ها اهمیت دارد. آیا شما هم به دنبال راه‌حل‌هایی برای افزایش اندازه آلت تناسلی خود هستید؟ در این مقاله به این سوالات پرسشی پاسخ می‌دهیم و روش‌های مختلف برای افزایش اندازه آلت تناسلی را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

فرآیند بزرگ شدن آلت تناسلی در دوران بلوغ:

فرآیند رشد آلت تناسلی در دوره بلوغ تا حد زیادی رخ می‌دهد و تا اوایل دهه سوم زندگی (حدود ۲۰ سالگی) ادامه دارد. بلوغ معمولاً از سن ۹ تا ۱۴ سالگی آغاز می‌شود و تا حدود ۵ سال ادامه می‌یابد. زمانی که فرآیند بلوغ و رشد آلت تناسلی در یک فرد شروع شده باشد، تا حد زیادی به آنچه که در طول این دوره رخ داده باشد، بستگی دارد.

به طور کلی، اغلب زمانی که به سن ۱۸ یا ۱۹ سالگی می‌رسید، احتمال کاهش سرعت رشد طول یا قطر آلت تناسلی وجود دارد. سرعت رشد آلت تناسلی در دوران بلوغ برای افراد مختلف متفاوت است.

بر اساس تحقیقات، معمولاً سرعت متوسط رشد آلت تناسلی در پسران ۱۱ تا ۱۵ ساله کمتر از نیم اینچ (حدود ۱۲ میلیمتر) در سال است. پس از آن، رشد آلت تناسلی تا ۱۹ سالگی ادامه پیدا می‌کند، اما با سرعت کمتری اتفاق می‌افتد. همچنین، در این دوره، تولید مایع منی (اسپرم)، نعوظ و انزال نیز شروع می‌شود.

اندازه استاندارد و طبیعی آلت تناسلی چقدر است؟

آیا آلت تناسلی من اندازه کوچکی دارد؟ آیا اندازه آلت تناسلی من کوتاه است؟ شاید این اعتقاد به وجود آمده باشد که تماشای محتواهای برخی فیلم‌های پورنوگرافی تاثیرات منفی بر روی خودارزشی افراد دارد و باعث می‌شود تا فکر کنند آلت تناسلی آنها کوچک است یا اینکه شریک جنسی انتظارات غیر واقعی از اندازه آلت تناسلی مردان داشته باشد. اما در واقعیت، توقعات نادرست درباره اندازه آلت تناسلی و عملکرد جنسی مردان به طور کلی به یک چالش رو به افزایش تبدیل شده است. در واقع، اندازه متوسط آلت تناسلی برای برآوردن نیازهای اکثر شرکا در روابط جنسی کافی است. یک مطالعه حتی نشان داده است که در حالی که 85 درصد از زنان اعلام کرده‌اند که از اندازه آلت تناسلی همسر خود راضی هستند، تنها 55 درصد از مردان از اندازه آلت خود راضی بوده‌اند.

تحقیقات نشان داده است که میانگین طول آلت تناسلی حدود 5.57 اینچ (14.18 سانتیمتر) و میانگین محیط آن حدود 4.81 اینچ (12.33 سانتیمتر) است. اغلب مردان آلت تناسلی به اندازه متوسطی بین پنج تا هفت اینچ دارند. با این وجود، بسیاری از افراد با مشکلاتی مانند استرس و اضطراب در مورد اندازه و شکل آلت تناسلی خود روبرو می‌شوند. به واقعیت این توجه کنید که آلت تناسلی تنها در صورتی به عنوان “کوچک” در نظر گرفته می‌شود که اندازه آن کمتر از سه اینچ (حدود 7 سانتیمتر) باشد، و این شرایط به نام میکروپنیس یا آلت تناسلی کوچک شناخته می‌شود. تخمین زده شده که تنها 0.6٪ از مردان جهان به این مشکل مبتلا هستند.

اندازه آلت تناسلی بر اساس قرار گیری در معرض هورمونهای جنسی مشخص میشود و در افراد مختلف تفاوت زیادی دارد. اما بطور متوسط میتوان گفت:

در حالت شل، بین ۳.۴ تا ۳.۷ اینچ (۸۶ میلیمتر تا ۹۳ میلیمتر)

در حالت نعوظ، بین ۵.۱ تا ۵.۷ اینچ (۱۳ سانتیمتر تا ۱۴.۴ سانتیمتر)

 متوسط قطر آلت تناسلی در حالت نعوظ بین ۳.۵ تا ۳.۹ اینج (۸.۹ تا ۹.۹ میلیمتر) است.

آیا اندازه ی آلتم کوچک است؟

در اینجا چند نکته برای افزایش اعتماد به نفس و بهبود ظاهر آلت تناسلی وجود دارد:

1. اصلاح موهای ناحیه شرمگاهی: تراشیدن موهای ناحیه شرمگاهی می‌تواند ظاهر آلت تناسلی را بهبود ببخشد، زیرا موها ممکن است جلوی دید آلت تناسلی را بگیرند و آن را کوچکتر به نظر آورند.

2. کاهش وزن اضافی: چربی اضافی در ناحیه پایین شکم می‌تواند آلت تناسلی را کوچکتر به نظر بیاورد. با کاهش وزن و تحت نظر گرفتن تغذیه سالم، می‌توانید به بهبود اندازه و شکل آلت تناسلی خود کمک کنید.

3. متناسب کردن اندام: به تناسب اندام و حفظ فرم بدنتان توجه کنید. این کار نه تنها ظاهر جذابی به شما می‌دهد بلکه می‌تواند عملکرد جنسی را نیز بهبود بخشد.

این نکات به عنوان راهکارهایی ساده می‌توانند به افزایش اعتماد به نفس و بهبود رضایت از ظاهر و عملکرد آلت تناسلی کمک کنند.

چگونه آلت تناسلی خود را بزرگ کنم؟

1. بزرگ کردن قطر آلت تناسلی بدون جراحی (تزریق ژل، چربی و فیلر):

افرادی که به دنبال افزایش اندازه آلت تناسلی خود هستند، باید در ابتدا به متخصص مشاوره جنسی مراجعه کنند تا تشخیص دقیقی از وضعیت خود دریافت کنند و مطمئن شوند که آیا نیاز به اقدامات خاصی دارند یا خیر. بسیاری از درمان‌های ادعا کننده افزایش اندازه آلت تناسلی وجود دارند که هزینه‌های بالا دارند، اما به طور عمده بی‌تاثیر هستند و گاهی حتی ممکن است عوارض جدی به همراه داشته باشند.

2. وزنه های بزرگ کننده آلت:

انجام چنین درمان‌هایی بدون نظارت پزشک توصیه نمی‌شود، زیرا ممکن است باعث آسیب‌های جبران‌ناپذیری شود. یکی از تکنیک‌هایی که در این زمینه به کار می‌رود، قرار دادن وزنه یا استفاده از یک چارچوب کوچک بازشونده (که به عنوان دستگاه کشش آلت شناخته می‌شود) بر روی آلت تناسلی در وضعیت شل است.

باید توجه داشت که برخی افراد پس از استفاده مداوم از این دستگاه به مدت شش ماه، افزایش یک الی دو سانتیمتری در اندازه آلت تناسلی خود را مشاهده کرده‌اند. اما همچنان نیاز به نظر پزشکی دارند تا هر گونه تغییری در رفتار جنسی یا سلامتی خود را مانیتور کنند و مطمئن شوند که اقدامات انجام‌شده بدون عوارض جدی انجام شده‌اند.

3. استفاده از ورزش جلکینگ:

جلکینگ (Jelqing) یک تمرینی است که در آن آلت تناسلی در حالت شل قرار گرفته و سپس به وسیله انگشتان شست و اشاره به آرامی کشیده می‌شود تا در حالت نعوظ اندازه آلت افزایش یابد. فرضیه پشت این تمرین این است که انجام ورزش‌های کشیدنی باعث افزایش توان عرضه خون به بافت‌های آلت تناسلی می‌شود، که به نظر می‌آید ممکن است منجر به افزایش طول و قطر آلت شود.

جلکینگ مانند استفاده از کرم‌ها و لوسیون‌های بزرگ‌کننده آلت ممکن است باعث شود برخی مردان با آلت تناسلی خود بیشتر آشنا شوند و از تفاوت اندازه در حالت شل و نعوظ لذت ببرند. این می‌تواند به افزایش اعتماد به نفس و رضایت شخصی کمک کند.

4. دستگاه وکیوم مردانه (مکش):

دستگاه‌های پمپ آلت تناسلی یا وکیوم از طریق یک لوله که روی آلت تناسلی قرار می‌گیرد، هوا را از آلت تناسلی به بیرون کشیده و حالت مکشی ایجاد می‌کنند. این مکش باعث می‌شود خون به داخل آلت تناسلی جذب شود و در نتیجه آلت تناسلی بزرگتر و پرتوان‌تر به نظر بیاید.

استفاده از دستگاه‌های مکش در برخی موارد می‌تواند در درمان مشکلات ناتوانی جنسی مؤثر باشد، اما این اثر به مدت زمان کوتاه ممکن است دیده شود. توجه به این نکته ضرور است که استفاده مکرر و بیش از حد از این دستگاه‌ها ممکن است به بافت‌های آلت تناسلی آسیب برساند و باعث ضعف نعوظ گردد.

5. آمپول بزرگ کننده آلت تناسلی (داروهای هورمونی):

رشد طبیعی الت تناسلی در دو مرحله اصلی اتفاق می‌افتد: در سن ۲ تا ۵ سالگی و سپس در سن ۱۵ تا ۱۷ سالگی. پس از سن ۲۰ سالگی، امکان رشد طبیعی الت توسط داروها یا هورمون‌ها به طور عمده وجود ندارد. در مواردی که تشخیص میکروپنیس (آلت کوچک) تا قبل از سن ۲۰ سالگی ارائه شود، معمولاً نیاز به درمان هورمونی دارند. تزریق آمپول‌های بزرگ‌کننده آلت باید حتماً تحت نظارت و بر اساس تشخیص تخصصی از جانب متخصص اورولوژی صورت پذیرد.

اندازه معمول الت تناسلی در جامعه ایرانی در حالت کشیده (نه حالت نعوظ) تا نوک الت به طور متوسط حدود ۱۳ سانتیمتر است. اگر این مقدار زیر این ارقام باشد، به عنوان آلت کوچک معتبر محسوب می‌شود. درمان هورمونی ممکن است شامل استفاده از هورمون‌هایی مانند تستوسترون، ناندرولون و آمپول HCG باشد.

6. لوسیون، کرم و قرص های حجم دهنده آلت:

این محصولات معمولاً شامل ویتامین‌ها، مواد معدنی، گاهاً هورمون‌ها هستند. با اینکه این محصولات ادعا می‌کنند تاثیر مثبتی در افزایش اندازه آلت تناسلی دارند، اما تا کنون شواهد بالینی کافی برای تأیید این ادعاها وجود ندارد. به علاوه، برخی از این محصولات ممکن است ضرر و آسیب‌های جانبی به همراه داشته باشند.

7. عمل جراحی زیبایی شکم (ابدومینوپلاستی):

احتمالاً با شنیدن عبارت “ابدومینوپلاستی” یا عمل زیبایی شکم، سوالی در ذهنتان ایجاد می‌شود که چطور این عمل با افزایش اندازه آلت تناسلی در ارتباط است. همانطور که در بخش قبلی اشاره شد، چربی اضافی در ناحیه شکم ممکن است روی ناحیه تناسلی تأثیر بگذارد و باعث شود آلت تناسلی به نظر کوچک‌تری بیافتد.

8. عمل افزایش سایز اندام تناسلی:

جراحی بزرگ کردن آلت تناسلی در آقایان بسته به خواسته و نیاز شخص به دو صورت انجام می‌گیرد:

۱-بزرگ کردن قطر آلت تناسلی:

فرآیند افزایش قطر آلت تناسلی از طریق تزریق چربی، که از مناطق دیگری از بدن اخذ می‌شود، به آلت تناسلی اجرا می‌شود. تحقیقات برخی نشان می‌دهد که با استفاده از این روش، ممکن است قادر به افزایش قطر آلت تناسلی به میزان ۱.۵ تا ۴ سانتیمتر شوید.

۲- عمل جراحی بلندتر کردن آلت تناسلی:

یکی از متداول‌ترین تکنیک‌ها برای افزایش طول آلت تناسلی، جراحی برش رباطی است که الت را به استخوان شرمگاهی وصل می‌کند. این جراحی باعث پیوند پوست در قاعده آلت می‌شود و می‌تواند منجر به افزایش طول آلت تا حدود ۲ تا ۴ سانتیمتر شود.

9. اصلاح پرده آلت در آلت تناسلی پرده دار:

آلت تناسلی پرده دار (webbed penis) یک بیماری مادرزادی است که حدود ۴٪ مردان مبتلا به آن هستند در این بیماری پرده ای پوستی از کیسه بیضه به قسمت تحتانی الت متصل می‌شود.

از آنجایی که در موارد متوسط تا پیشرفته این بیماری می‌تواند به کوتاهی و حتی کجی الت (Chordee) منجر شود، اصلاح آن از طریق جراحی می‌تواند به افزایش طول آلت و بهبود نمای ظاهری آن منجر شود.

10. آسان ترین، ارزان ترین و در عین حال عملی ترین روش برای بزرگ کردن سایز آلت تناسلی:

یکی از روش‌های آسان و بدون عوارض برای بزرگ کردن آلت تناسلی استفاده از روغن خراطین اصل و روغن گلدن بیگر اصل می‌باشد. این روغن‌ها به دلیل حاوی اسیدهای چرب امگا ۳، ۶ و ۹، یکی از موثرترین و عملی‌ترین روش‌ها برای افزایش اندام جنسی مردانه هستند. روغن گلدن بیگر اصل به دلیل داشتن روغن‌های طبیعی گیاهی و روغن خراطین اصل به دلیل تهیه شدن از کرم ایزینیا فتیدا که حاوی پروتئین‌های ضروری است، می‌تواند در افزایش طول و حجم آلت تناسلی مردانه در طی دوره 3 تا 6 ماه مؤثر باشد و حدوداً 2 تا 5 سانتیمتر به طول و حجم قطری آلت اضافه کند.

مصرف روغن گلدن بیگر اصل و روغن خراطین اصل اگر واقعا از مراکز مورد اعتماد تهیه شوند تاثیر شگفت آوری را برای مصرف کننده خواهند داشت.

جهت مشاهده قیمت و خرید روغن خراطین اصل و روغن گلدن بیگر اصل کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *